Problems whet Toney

Users101

Problems whet Toney

Indlægaf Users101 » tirs sep 22, 2015 8:21 am

har samen med Marcus de siste to dage tærsted nonge ting med towny og de ander mods på servern og er nået frem til føjgene ting

securety termenalens til AE er det mulig at Wenche AF netværked så folk der ikke skal have adgang nu har adgang,

så placer jeres securety teremenals et sted hvor man ikke lige frem kan kome til den.

som med secuerty teremenals fra AE kan du Wenche mange ander modede blocks som vindmøler og maskiner selv om dit hjem er beskyted af towny.

det er mulig at få modede blocks så som Mining lasers og digital miners til at mine blocks inde i anders towny så långe man står uden for i wildernes og skyder ind eller miners stå der ude har på fornemlsen at ting som ender qureys også vile kune gør det same men har ikke tæsted det.

hvis ander har funet ander (bugs) ting der ikke helt er mening så supler enlig og
lad vær med at udnøt den viden jeg nu har givet jer.

Brugeravatar
alexpolo1
Site Admin
Kontakt:

Re: Problems whet Toney

Indlægaf alexpolo1 » fre sep 25, 2015 1:28 pm

Hej Users101,

det er muligt at ændre på towny settings således at "højre klik" ikke er mulig i byen så man ikke kan bruge et Wrench.

https://code.google.com/a/eclipselabs.org/p/towny/wiki/Commands

/minecrafts dk

Users101

Indlægaf Users101 » tirs sep 29, 2015 11:53 am

ved godt du kan det men hjælper ikke mod en wench. hvis du ikke tro mig så tæst det selv,, efter som du er admin er dit teknisk set dit arbejde at tæste det

marcusmedgyesi

Indlægaf marcusmedgyesi » ons sep 30, 2015 8:13 am

Hermed testet,

der er en del mods, som muliggør at ødelægge eller at fjerne Blocks inden i towny beskyttede områder,

men hovedproblemet er helt klart det at kunne "wrenche" andres Blocks inden i towny zones.

evt worldguard og hexrestrict i stedet for towny

Brugeravatar
alexpolo1
Site Admin
Kontakt:

Indlægaf alexpolo1 » ons sep 30, 2015 8:20 am

jeg regner med at kunne teste hvad vi kan beskytte med hvad vi har .

vi har på en tidligere server sagtens kunne beskytte alt med Towny og Essentials.

jeg skal nok udforme en guide til hvordan man låser de ting ned.

/minecrafts dk

Tilbage til "Plugin status info"